[linux] Putty SSH color problem

Pondělí Srpen 6 17:00:34 CEST 2001

-> OD> mal som dojem, ze nieco podobne mi robilo starsie putty. momentalne
-> OD> pouzivam v0.51. Moze byt, ze to vsak bolo sposobene niecim celkom inym..
->
-> robi mi to aj 0.51
-> a najvacsie problemy su v userconfe
-> ked mazem znaky v kolonkach, kurzor namiesto toho
-> aby stal si poskoci dajme tomu o 5 6 znakov
-> doprava takze je uplne inde kde by mal byt
->
-> ma sshd nejake nastavenia?

toto moze byt zlym nastavenim tabulatorov v klientovi. Alebo nezvladanim ich
vypisovania. Skus "stty -tabs" pripadne si pozriet ci mas tabstop na kazdom
8. znaku (1. pociac)
 Windows 2000: 640 MB ought to be enough for anybody