[linux] RIPE a AS a Assigned PI

Martin Mosny mmosny na postel.sk
Pondělí Srpen 6 18:01:03 CEST 2001

ahojte,
mam niekolko otazok :))

Ma niekto skusenosti z vytvaranim AS (Autonomneho systemu), tak ako
to popisuju v "http://www.ripe.net/ripe/docs/ripe-181.html" ??

Ma niekto skusenosti zo ziskavanim (poskytnutim) zmluvy od () providera o
tom ze je v RIPE evidovany ako PI (Assigned PI - Provider Independent),
t.j. ci vlastny IP cisla, ktore su mu pridelene. Teda ak odidete od
terajsieho providera vase IP cisla vam ostanu. Provider novy/stary sa
dohodnu na smerovani
prevadzky "http://www.ripe.net/ripe/docs/ripe-127.html".
RIPE sice tvrdi, ze PI by sa malo pridelovat velmi opatrne (ak sa bude
polovica sveta presmerovavat hore/dole, tak to asi nebude dobre pre
traffic).

Ak RIPE odporuca mat zmuly od providera (IR -Internet Registry) o tom, ze
som PI MA UZ NIEKTO Z VAS TAKUTO SMLUVU????

P.S.: ak toto cita niekto s GTS prosim ozvite sa na NEFORMALNY rozhovor!!

dik Martin Mosny (m0s)

|   PosTel, a.s. Kvacalova 53,82108 Bratislava 2     |
|      Tel.: +421-2-50203160, Fax.: +421-2-50203198  |
|   http://www.postel.sk, http://www.globalphone.sk  |
|                  GlobalPhone, As long as you want  |