[linux] PHP a diakritika

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pondělí Srpen 6 20:26:17 CEST 2001

Ahoj,
> No ja som kedysi spravil jednu svoju funkciu v php nazvanu
> win2iso. Prekoduje iba znaky, ktore su rozdielne v kodovaniach
> iso8859-2 a windows-1250. Posielam pripojene, je to kratucke.

ano, ale to stale vobec neriesi moj problem. Ja som nechcel kodovaciu
funkciu do PHP, ale nieco, co riesi automaticke prekodovavanie vstupu z
formularov v PHP s detekovanim browsra.

To znamena, potrebujem nieco, co zabezpeci, ze ak to includnem, tak
potom uz diakritiku nemusim riesit a mam vsetky premenne a vsetko, co
prislo od browsra (GET_VARS, POST_VARS, cookies, ...) v iso-8859-2.

Ak o niecom viete, dajte vediet :).

   Dik,
      J.

|Juraj Bednar             | Homepage at http://juraj.bednar.sk/       |
|computer journalist      | Store at http://www.geekstore.sk/         |
|system administrator     | PGP key: http://juraj.bednar.sk/          |
|independent consultant   | Please stand for your freedom!            |
|Please don't send me mail using proprietary file formats             |