[linux] PHP a diakritika

Jozef Chocholacek Jozef.Chocholacek na qbizm.com
Úterý Srpen 7 09:40:45 CEST 2001

Juraj Bednar wrote:

> ano, ale to stale vobec neriesi moj problem. Ja som nechcel kodovaciu
> funkciu do PHP, ale nieco, co riesi automaticke prekodovavanie vstupu z
> formularov v PHP s detekovanim browsra.
>
> To znamena, potrebujem nieco, co zabezpeci, ze ak to includnem, tak
> potom uz diakritiku nemusim riesit a mam vsetky premenne a vsetko, co
> prislo od browsra (GET_VARS, POST_VARS, cookies, ...) v iso-8859-2.
>
> Ak o niecom viete, dajte vediet :).

   Len tak provokacne: vy...kasli sa na PHP, presedlaj na Javu a
HyperQbs - tam prekodovavanie funguje uplne *skvele*  (pokial clovek
nezabudne v Apache zapnuty mod_czech :)))

J.Ch.
--
Ing. Jozef Chocholacek                  Qbizm Technologies, Inc.
Chief Project Analyst                   ... the art of internet.