[linux] SED prikazy

Úterý Srpen 7 10:01:15 CEST 2001

-> Skus fgrep ten by mal byt este rychlejsi pokial nepouzivas regularne
-> vyrazy, co on ani nevie, vie ich pouzit cez externu aplikaciu, skratka
-> porovananie len na dotycny retazec, ak sa nevyhodnocuje ako regexp, tak
-> je rychlejsie, ale netestoval som v praxi....

to je historia. fgrep bol historicky vyvinuty ako "fast" grep ktoreho
rychlost spocivala hlavne v tom ze zral menej pamate. Niektore verzie fgrepu
pouzivali pamatovo uspornejsi algoritmus takze mohol ist dokonca pomalsie.

v sucasnosti funguju vsetky tri zhruba rovnako rychlo (neratal som
instrukcie)

-> > > -> > >   ako zistim v skripte (asi cez sed) na ktorom riadku je
-> > > -> > >   urcity retazec a potom ho hned zmazat ??

inac, na ktorom riadku sa retazec nachadza mozno pridat vypisom -n
ale potom by bolo treba ten vystup upravit alebo ignorovat.

 42.7 percent of all statistics are made up on the spot.