[linux] Star Office na slabsich PC

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Středa Srpen 8 07:51:26 CEST 2001

> Vazena konferencia,

Ahoj ...
> Nasa firma preklapa cca 120 kompov na linux. Na
Gratulujem ;)
> 46 silnejsich pocitacov sme uz tucniaka uspesne dostali. Problem je v
> tom, ze ostavajuce masiny su slabsie (od P-120 az po 486) Zakaznik ma
> podmienku, aby software zvladal formaty xls a doc - citanie, editovanie,
> tlacenie vsetko s diakritikou. Na silnejsie masiny sme nainstalovali
> Star Office ale na tych
> slabsich nam to nebeha. Neviete o nejakom rieseni:
>
> 1 / ktore by nam umoznilo rozchodit Star Office aj na slabsich strojoch
Neviem ci nepisem bludy, ale zda sa mi, ze je moznost
nainstalovat SO 5.2 tak, aby fungoval sposobom podobnym ako
terminalovy server. Teda slabsie stroje by si ho spustili na nejakej
silnej masine a zobrazovali by iba obrazovky.
Ak zavadzam tak prepac.
> 2 / ktore by nahradilo Star Office nejakym Excelom a Wordom pre LINUX
Koffice (ale neviem ako to je s podporou Win formatov),
toto si ale musis pohladat na nete sam. :(

Zdravi Aahz