[linux] digitalna pevna linka [ x21 -> rs232 ]

Adino adino na ibl.sk
Středa Srpen 8 09:40:54 CEST 2001

On Wednesday 08 August 2001 09:36, you wrote:
> Cafte, mam v zaujme si prenajat digitalnu linku od telecomu. Neviete ake su
> moznosti prepojenia s linuxovymi routermi ?
> http://www.telecom.sk/firma/b-pto-1.htm
> od 9,6 do 38,4 kbit/s     :  s rozhraním V.24,V.35, X.21
> 64 kbit/s n x 64 kbit/s   :  s rozhraním X.21, V.35, RS-422/V.36
My sme na taketo zverstva pouzivali X25 karty , ktore to pekne zvladaju do 4
Mbit/s. Skus si pozriet www.sangoma.com ale este lepsie je www.wanware.com.
Keby si sa rozhodol pre Sangomu daj mi vediet, dve mi zostali z
experimentovania a vedeli by sme sa mozno dohodnut.

Adino
--
/* Andrej Hosna - http://people.ibl.sk/adino - +421 903 852 696  */
/* IBL Software Engineering - http://www.ibl.sk - +421 7 43427214 */