[linux] digitalna pevna linka [ x21 -> rs232 ]

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Středa Srpen 8 09:57:28 CEST 2001

Ahoj, ja som pred nejakym casom zapajal wan-ovsky okruh ale nie cez
telekom...
Pouzil som Synchronnu kartu MOXA C101 je to starsia ISA karta ale stale sa
vyraba, nakolko je to najlacnejsia 1 portova synchronna karta. Zvlada ist
az 10 mbit,i ked vyrobca udava len 5 mbit.
Ako ju rozchodit v linux-e som napisal pred 2 tyzdnami sem do konferencie.

Ake rozhranie pouzijes je len vec kabla, karta ma na sebe konektor DB25,
popis zapojenia kabla V.35 je v dokumentacii ku karte, kabel X.21 si
musis najst sam, alebo ti mozem poslat zapojenie.

Este dolezita vec je aku encapsulaciu budes pouzivat, ci raw hdlc, cisco
hdlc, Frame relay, ppp, alebo nieco ine.

Nepredpokladam, zeby si si prenajal viac ako 10 mbit okruh, ale keby
nahodou, tak ja pouzivam karty ET/PCISYNC od ETinc a zvladaju agegovanie
az 40 mbit ...

PSIkappa
psi na atlantis.sk