[linux] Pocet file descriptorov

Bohdan Spes bohdan.spes na webconomy.com
Čtvrtek Srpen 9 17:38:44 CEST 2001

On Thursday 09 August 2001 18:10, you wrote:
> -> Kolko moze mat jeden proces otvorenych filedescriptorov ? Da sa to nejak
> -> v jadre nastavit na 50 000 ?
>
> aky mas shell?
> sh - like:
>
> ulimit -n 50000
>
> csh - like:
>
> limit descriptors 50000
>
> ak ti tie prikazy zapapuluju ze sa to neda pozri si "ulimit -H" pripadne
> "limit -h" ci sa to da.
>
> to prve nastavuje soft limit, to druhe vypise hard limit.
> Pouzivatel si moze menit soft limit len po uroven hard limitu, hard limit
> moze zvysit len root, user ho moze len znizit.

> [...]

skusil som to nastavit na tych 50k, a bash nic nepovedal, ale problem je ten
ci to vobec podporuje kernel. Ci nema niekde v jadre kostantu ze sa da
otvorit len dajme tomu 5000 a nic viac. Dalej neviem ako je to vlastne s fd,
ci sa vytvaraju aj v reali na disku  a ci 50k + existujuce nie je vela na
ext2 fs.

--
Mgr. Bohdan Spes
webconomy admin