[linux] Problem s predkreslovanim aj pod konsole

Pátek Srpen 10 10:08:29 CEST 2001

-> > OD> mal som dojem, ze nieco podobne mi robilo starsie putty. momentalne
-> > OD> pouzivam v0.51. Moze byt, ze to vsak bolo sposobene niecim celkom inym..
-> >
-> > robi mi to aj 0.51
-> > a najvacsie problemy su v userconfe
-> > ked mazem znaky v kolonkach, kurzor namiesto toho
-> > aby stal si poskoci dajme tomu o 5 6 znakov
->
-> Mne nieco podobne robi konsole z KDE. Ked chcem napriklad vymazat v
-> mutt-e kolonku s Odpovedou, neprekresli to takmer nikdy dobre.

na toto som tusim odpovedal stty -tabs a odpoved tusim znela ze to pomohlo.
alebo priebezne odpovedas na stare prispevky bez toho aby si si precital
odpovede na ne?

 Enter any 12-digit prime number to continue.