[linux] OT: Formaty na nete

Pátek Srpen 10 10:09:54 CEST 2001

-> > > BTW. ak na Linux prechadza cela firma, preco nezvolit ako vnutrofiremny
-> > > standard nejaky iny, nie proprietarny format dokumentov?
-> > >
-> >
-> > Pravdepodobne preto, ze vsetko bolo predtym napisane vo formate M$. Taktiez
-> > vam dnes nikto neposle dokument formatovany ako rtf alebo aspon html. Minule
-> > som hladal nejaky cennicek istej firmy a na nete bolo tvrdo oznamene, ze
-> > cenniky su len vo formate Office 2000 :(
->
-> To je este dobre, firma sa rychlo spamata, ale ja som minule hladal do
-> sk. prace par navrhov zakonov a na www.nrsr.sk to bolo vo formate .doc
-> !!!

Office XP vraj budu standardne pouzivat XML; XML je uz pokial viem otvoreny
standard; mozno si pod sebou M$ pili konar a ani o tom nevie ;)

 Chernobyl was an Windows 95 beta test site.