[linux] Vytvorenie 'lokalnej' news diskusnej skupiny

Oskar Stolc stolc na intrak.tuke.sk
Pátek Srpen 10 14:47:03 CEST 2001

Ahojte,

ak ma niekto skusenosti s konfiguraciou 'inn' news servera, prosil
by som o pomoc v nasledovnej (zrejme trivialne) veci:

Na jednej lokalnej sieti 'siet1' bezi news 'server1'. Na druhej
lokalnej sieti 'siet2' bezi druhy news server 'server2'. Tieto
lokalne siete su od seba izolovane, docasne spojenie medzi nimi
vznika modemovou linkou.

Server1 prijima prispevky od userov na sieti1 a priamo ich
zaraduje do 'spool-u'. 'Server1' tiez prijima prispevky zo
servera2. Ked ich obdrzi, tak isto ich zaradi do svojho 'spool-u'.

Server2 prijima prispevky od userov z lokalky 'siet2' a uklada
ich do 'batch-u'. Tam ulozene spravy sa prikazom 'rnews' (ktory je
spustany po vytoceni linky) posielaju na server1. Cize vsetky
'postingy' od userov z jedej aj z druhej siete sa ukladaju do
'spool-u' na servery 1.

Server2 si synchronizuje svoj 'spool' programom 'newsflash', ktory
stiahne zo servera1 chybajuce prispevky.

Dnes vznikla poziadavka vytvorit na servery2 diskusnu skupinu
'lokalna_skupina', ktora by bola iba pre uzivatelov na sieti2.

Ako poviem servreru2, aby prispevky do 'lokalna_skupiny' neukladal
do 'batch-u', lebo ich aj tak 'rnews-om' neposle na server1, lebo
tam taka skupina nie je, ale aby tie prispevky daval priamo do
svojho 'spool-u' ?

Dakujem za trpezlivost ak ste sa docitali az sem a budem velmi
rad, ak mi niekto pomoze.

Oskar