[linux] Postfix dialup

Pátek Srpen 10 19:38:09 CEST 2001

-> Mam nastaveny Postfix na dialup, aj funguje, ale obcas sa nejaky mail zahadne
-> strati. Z logov vyplyva, ze sa uspesne odoslal na smtp mojho providera.
-> Jedine co ma napada ze ked ten mail bol par hodin vo fronte deferred,
-> niektory mail server ho vyhodi ako stary... ale skratka nemam sa coho chytit.

par hodin? mailserver by mal postu drzat aspon 3 dni, teraz je zvykom 5 dni;
ak zx logov vyplyva ze bol poslany kontaktuj providera nech ten mail
vytrasuje. a posli aj log.

postmaster na naex.sk by malo fungovat.

 Honk if you love peace and quiet.