[linux] Problem s diakritikou a fontami a pdf (loooong story)

Robert Zelnik zelnik na mail.viapvt.sk
Neděle Srpen 12 00:49:10 CEST 2001

1. Windowsovska Verdana (ako aj dalsie systemove fonty) je kodovana v
unicode.
2. Format T1 (PostCsript) neumoznuje kodovanie unicode
3. Ak chces z Verdany unicode urobit iso-8859-2, tak najprv treba vytiahnut
 vychodoeuropsku tabulku v unicode a prekodovat ju do iso-8859-2, az potom
to mozes ulozit ako T1 font v iso-8859-2 kodovani
4. Jednoduchsie je pouzit akykolvek uz hotovy font v iso... a vsunut ho do
PDF, lebo budes sa divit, ale ani Verdanu nema nainstalovanu kazdy

Toto vsetko su len teoreticke uvahy, v praxi som to nikdy nerobil.

Robert Zelnik

Dezider Góra wrote Ň[linux] Problem s diakritikou a fontami a pdf (loooong
story)Ó.
[07/Aug/2001Tue 16:15]

Robert Zelnik
mailto:zelnik na mail.viapvt.sk