[linux] (no subject)

oziris oziris na kiwwi.sk
Neděle Srpen 12 17:54:08 CEST 2001

Zdravim

 Nemôžem sa pripojiť na internet. Akonáhle sa moj
počítač spojí
  s inter. providerom spojenie sa ukončí a kppp zmrzne.
Môže to byť
  chyba pppd? Používam verziu ppp-2.3.11, kernel 2.4.3 a
distribucia
  RedHat 7.0. Skúšal som si skompilovať aj verziu
ppp-2.4.0. S touto
  verziou mi už kppp nezmrzlo, ale pri spojení spadol
pppd (chyba 4).
  Čo mi nie je jasné, lebo podporu ppp som v
konfigurácii jadra
  označil (ako modul).

  P.S.: Vedeli by ste mi poradiť, prečo sa mi nespustia
niektoré aplikácie napr. Mozilla vypisuje mi správu :
/usr/bin/mozilla: line 156: 2356 Chyba segmentácie (core
dumped) $MOZ_PROGRAM -remote "openurl(about:blank,
new-window)" 2>/dev/null >/dev/null Error sending command.
Ako root to beží, ale napr.: Správca procesov
nebeží ani ako root.

                             Za odpoved dakujem Tomas !

sent by kiwwi.sk