[linux] Znizenie prenosovej rychlosti....

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Srpen 13 12:52:50 CEST 2001

> Cafte,

Cauko

> [...]
> dotiahnut
> zbytok, to uz som si celkom dobre zautomatizoval...
> Ale chcel by som si niedy aj cez den siahnut nieco vacsie, a tak som
> uvazoval,
> ako docielit znizenie prenosovej rychlosti len pre tento speci pripad...
> nie nie shaper, kvoli tomu naozaj nachcem rozbehavat, je to dost roboty
> a zase
> take nutne to nie je..., ja som len chcel vediet ci niekto nevie o
> nejakom sposobe, utilitke
> ci by mi to pomohla riesit..., nice to asi nepojde i ked som to

Skus pouzit miesto wget-a pavuk-a.
Tomu to mozes priamo povedat, ze akou rychlostou ma stahovat. Mozno to
ma aj wget, neviem.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.