[linux] APM - suspend to RAM, hibernate

Středa Srpen 15 16:36:53 CEST 2001

On Wed, Aug 15, 2001 at 03:18:49PM +0200, Jan Nemsak wrote:
> Cafte
caf

> Neviete mi poradit, ako rozchodit na linuxe najlepsie suspend to ram
> (anapaja sa iba ramka, pocitac je vypnuty) alebo aspon hibernate?
no neviem co mas, ja mam notebook gericom a tam to ide v pohode hotkey-ami,
popripade pomocou programu apmsleep (nezabudni loadnut modul rtc alebo ho mat
v jadre). Apmsleep mi vie aj napr. suspendnut na 10 hodin a potom sa
automaticky zobudi.

Ale napr. mne cez apmsleep ide len standby a suspend, hibernovat musim
hotkeyami. Kamos ma iny gericom, a ten vie bud suspendovat alebo hibernovat,
podla toho co je nastavene v biose, a potom aj apmsleep robi to.

okrem toho existuje patch do jadra, ktory "hibernuje" do swap partisny a pri
boote sa potom "zobudi", ten je nezavisly od hardwaru.

> Jano
S pozdravom,

           Intel: where Quality is job number 0.9998782345!