[linux] full/half duplex

Repkovsky na allianz.sk Repkovsky na allianz.sk
Středa Srpen 15 18:18:15 CEST 2001

Marian Danisek <majo na sunteq.sk> on 15.08.2001 13:51:58

Please respond to linux na lists.linux.sk

To:   linux na lists.linux.sk
cc:    (bcc: Frantisek Repkovsky/483/gr/allianz poistovna/sk)

Subject:  Re: [linux] full/half duplex

> vypni full duplex na obidvoch kartach, pochybujem ze by to malo nejaky
> zaporny exekt pri tej mikrovlnke ..
>
> Baloo.

Ak vsak vypne full_duplex aj na vnutornej sieti a nejaky host na tejto
sieti bude vo full_duplex mode, dostane opat hlasku

Transmit error, Tx status register 82.

Je to popisane v dokumentacii k ovladacu (vortex.txt). Mal som podobny
problem, tiez som musel napevno zadefinovat full_duplex a problem zmizol.
Ina moznost je prepnut daneho host-a na half_duplex.

Skor by som skusil ovladacu sietovky kde je koax. natvrdo zadat, ze
medium je koaxial - volbou 0x203 ak je problem v autodetekcii media.
Teda napr. ak mam dve sietovky 3c900 jedna napr. 100base-Tx, druha
10base2 (koax) a obidve v rezime full_duplex zadat pri natiahnuti
modulu: 3c59x options=0x204,0x203.

Ak mas dve sietovky a chces obidve prepnut na full_duplex asi si mal zadat:
full_duplex=1,1