[linux] OT: pomoc s sql prikazom ...

Oskar Stolc stolc na intrak.tuke.sk
Středa Srpen 15 19:10:05 CEST 2001

> select j.meno from tabulka j, tabulka p where p.jedlo='maslo' and
> j.jedlo='chlieb';
>
> Potrebujes spravit join z dvoch tabuliek.

sorry, mozno kecam, lebo som to neskusal, ala sa mi zda, ze join
je zjednotenie. ja skor potrebujem prienik:

select meno from tabulka where jedlo = 'maslo'
intersect
select meno from tabulka where jedlo = 'chlieb'

toto riesenie by malo fungovat, len sa obavam zataze, co ak mam
tych mien statisice, kazdy zjedol tri-styri jedla, tak by sa
prienik robil z dvoch statisicovych skupin... a co ak by som chcel
byhladat vsetkych ludi, ktory sucasne zjedli 3 jedla? potom by sa
teoreticky robil prienik z tro skupin, pricom v kazdej skupine by
lobo niekolko 100-tisic prvkov...

ma niekto skusenosti s postgresom pri pocte zaznamov okolo jeden
milion? aka je odozva? ... viem, pytam sa velmi vseobecne veci,
preto by mi stacil

>     Juraj.

Oskar