[linux] RedHat 6.2 download

Erich Vinclav vinclav.erich na ives.vs.sk
Čtvrtek Srpen 16 08:42:19 CEST 2001

Dňa Št 16. August 2001 08:30 ste napísali:
> Ahoj, kde by som mohol najst iso image najnovsej verzie RH 6.2
> optimalizovanu pre i686
> na ftp.redhat.com je iba pre i386

Teraz vazne. Pokial viem, RH nerobi distribuciu vyhradne pre urcity typ
procesora (intelovskeho), len standard pre i386 (opravte ma, ked sa mylim).
Vynimkou je jadro. Toto sa nainstali podla procesora (t.j. i686). Vsetky
dalsie baliky si vsak mozte bud prekompilovat zo zdrojakov, pripadne najst na
rpmfind uz pripravene. Ja som vsak napriklad nikdy necitil potrebu kompilovat
napr. latex, len aby bol pre 686. Zvazte si to...

--
Erich Vinclav
systemovy administrator, IVeS Kosice