[linux] RedHat 6.2 download

phobie phobie na host.sk
Čtvrtek Srpen 16 09:09:42 CEST 2001

<Opravte ma ak sa mylim, ale ked si stiahnem iso samozrejme s i386 tak sa
<naoptimalizuje kernel pri instalacii podla toho aky procesor je v
<masine...

asi ste si este neskusili gcc -Wall -06 -march=pentium -mcpu=pentiumpro ?
urobilo by vam to binarku ktoru na 386ke velmi nespustite

<Podla mojho nazoru i386 v nazve iso file je len oznacenie ze dany file
<je pre Intel stroje

i586 v mandraku nie je pre intel stroje? su to rpmka buildnute na 586

je rozdiel medzi i386 a i586 binarkami takze rastova fukova otazka nebola
celkom odveci len
sa bojim ze nikto rh 6.2 na 686ky nevyplul