[linux] porty na linuxe

Repkovsky na allianz.sk Repkovsky na allianz.sk
Pátek Srpen 17 10:09:44 CEST 2001

less /etc/services

Fero.

RaRo <raro na szm.sk> on 17.08.2001 08:00:46

Please respond to linux na lists.linux.sk

To:   linux na linux.sk
cc:    (bcc: Frantisek Repkovsky/483/gr/allianz poistovna/sk)

Subject:  [linux] porty na linuxe

zdravim.
potreboval by som zistit, ktore porty obsluhuje ktory program. vcera som si
nechal oskenovat porty na servery(este ze je v LANke :-)). na to, ze tam bezi
apache, ftp, samba, ssh2, je tam otvorenych velmi vela portov.
potom som povypinal demonov aj inet, a vypis sa mi znizil iba o niekolko portov.
potreboval by som vediet ktory program si otvori  ktory port.
je na nete daky zoznam???