[linux] 3c509 na EISA mode

Milan Haliena haliena na nsppresov.sk
Pátek Srpen 17 09:11:28 CEST 2001

----- Original Message -----
Sent: Friday, August 17, 2001 7:51 AM
Subject: [linux] 3c509 na EISA mode
> hrabal som sa v praci medzi starymi vecami a nasiel som sietovku 3com
3c509b. je vsak nakonfigurovana na EISA slot.
> dosovsky konfiguracny subor mi vypise hlasku, ze kartu mam zasunut do EISA
slotu a tam nastavit ako pouzivajuci slot ISA. kedze tu nemam ziadny pocitac
s EISA slotom, a potreboval by som tuto kartu domov, neviem ako postupovat,
a ci sa da vobec postupovat inak, ako zohnat niekoho s pocitacom, ktory ma
EISA slot.
> stretol sa uz niekto s podobnym problemom?

ano, stretol...
Tiez som nemal k dispozicii EISA slot, ale skusanim karty vo viacerych
kompoch
sa mi podarilo najst taky, kde sa dosovsky 3c5x9cfg spustil az do
nastavovacieho rezimu
(nielen hlaska, ze karta je v EISA rezime..) a kartu prestavil.
O konfiguracnom nastroji pod linuxom neviem.

Milan