[linux] porty na linuxe

Pátek Srpen 17 09:33:40 CEST 2001

On Fri, Aug 17, 2001 at 09:00:46AM +0200, RaRo wrote:
> zdravim.
caf

> potreboval by som zistit, ktore porty obsluhuje ktory program. vcera som si
> nechal oskenovat porty na servery(este ze je v LANke :-)). na to, ze tam
> bezi apache, ftp, samba, ssh2, je tam otvorenych velmi vela portov.  potom
> som povypinal demonov aj inet, a vypis sa mi znizil iba o niekolko portov.
> potreboval by som vediet ktory program si otvori  ktory port.
hmm tak doteraz som si myslel ze lsof ich vsetky vypise, ale ocividne to nie
je pravda, lebo napr. bezim apache a na ten lsof neukazuje ziadny port.

v kazdom pripade v /proc/net/tcp by mal byt aspon uid toho procesu.

Alebo sa skus na ten port telnetnut a trocha si pokecat.

Hmm kedze mas ftp, mozu to byt pasivne transfery.

> je na nete daky zoznam???
less /etc/services

S pozdravom,

Disclaimer: This E-mail, because of shabby security on the Internet, in no way
            reflects my thoughts or intentions. It may even not be from me!