[linux] 3c509 na EISA mode

RaRo raro na szm.sk
Pátek Srpen 17 10:05:56 CEST 2001

este aby som to upresnil.
porty som si nechal skanovat so stanice W98.
vypisalo mi porty ako 1,11,15,79,111,119,143.
ked sa na ne konektnem telnetom ci uz zo servera(lo) alebo z tejto stanice, dostanem hlasku, ze spojenie bolo odmietnut.
ked som si tu nechal oskenovat winNT, vtedy mi vypisalo len porty 21,25,80,110. o tychto viem ze maju byt aktivne.
preto som isiel s touto otazkou do konferencie, lebo ma to vylakalo, preco sa mi na linuxe vypisalo tolko portov.