[linux] 3c509 na EISA mode

Pátek Srpen 17 11:48:30 CEST 2001

-> este aby som to upresnil.
-> porty som si nechal skanovat so stanice W98.
-> vypisalo mi porty ako 1,11,15,79,111,119,143.
-> ked sa na ne konektnem telnetom ci uz zo servera(lo) alebo z tejto stanice, dostanem hlasku, ze spojenie bolo odmietnut.
-> ked som si tu nechal oskenovat winNT, vtedy mi vypisalo len porty 21,25,80,110. o tychto viem ze maju byt aktivne.
-> preto som isiel s touto otazkou do konferencie, lebo ma to vylakalo, preco sa mi na linuxe vypisalo tolko portov.

co maju TCP porty spolocne s EISAckou 3comou ???

-> >zdravim.
-> >hrabal som sa v praci medzi starymi vecami a nasiel som sietovku 3com 3c509b. je vsak nakonfigurovana na EISA slot.
-> >dosovsky konfiguracny subor mi vypise hlasku, ze kartu mam zasunut do EISA slotu a tam nastavit ako pouzivajuci slot ISA. kedze tu nemam ziadny pocitac s EISA slotom, a potreboval by som tuto kartu domov, neviem ako postupovat, a ci sa da vobec postupovat inak, ako zohnat niekoho s pocitacom, ktory ma EISA slot.
-> >stretol sa uz niekto s podobnym problemom?
-> >vdaka.
 Support bacteria - they're the only culture some people have.