LONG! Re: [linux] linux na inzine rebuttal ...

Juraj Sichta duri na vix.sk
Pátek Srpen 17 18:50:19 CEST 2001

Ja k tomu vsetkemu len jednu malu prihodu :

Mal som na PC nainstalovany linux aj win98. Pokazila sa mi MB tak som kupil
novu aj s procesorom.Stary bol Intel Pentium III 550 a novy AMD Athlon 1,2GB.
Tak som to tam strcil ,pustil pocitac .Defaultne mi nabieha Linux ,tak som
cakal co bude. Vsetko prebehlo O.K Len mi oznamil ze tam mam nejake nove veci
a nastartoval. Odvtedy (bolo to asi pred mesiacom) vsetko funguje. Horsie to
bolo s WIN98. Ked som ich prvy krat spustil ,tak samozrejme nasiel novy HW.
No lenze po asi tretom restartovani , mi stale isli win-y len v safe-mode.
Tak som odstranil vsetky zariadenia a nanovo popridaval. Tak som to asi po
desatnasobnom restartovani konecne dostal do chodiveho stavu. A potom ze
jednoducha instalacia .......

Juraj Sichta
duri na vix.sk