[linux] Re: SHORT (was rebuttal)

Pátek Srpen 17 16:26:28 CEST 2001

On Fri, Aug 17, 2001 at 11:43:46AM +0200, Matus fantomas Uhlar wrote:
> 1. finta: chroot /mnt /sbin/dbootstrap (debianovsky instalator);
> 2. finta: chroot /mnt/target /bin/bash --login
Ja som robil nieco podobne v redhete, instaloval som server kde som robil
softraid5 na 6tich ide diskoch, pricom instalacka 2 z 3ch controllerov
nepodporovala. Napartisnoval som teda jeden disk co siel tak, ako to ma byt,
len jednu datovu partisnu som vynechal a tam som nahral minimalnu instalaciu.
Potom som skompiloval jadro s IDE a RAID patchmi, inicializoval RAID arraye,
mkfs, mount, alias rpm='rpm --root /mnt/system', rpm --initdb, rpm -Uvh,
chroot, vi, lilo, exit, umount, reboot.

No a potom som zmenil staru partisnu na RAID a mountol do /data a system bol
ready.

Tiez nemam sajnu, jak by som to robil pod windowsom. To sice neznamena, ze to
nejde, ale urcite to bude nieco uzko specificke. Toto je to co som myslel, ked
som hovoril, ze linux podporuje kreativitu: svoje znalosti mozem vyuzit na to,
aby som vymyslel nieco nove a nikto mi nepredpisuje "rob to takto, takto je to
dobre, ked sa ti nelubi vyser si oko".

S pozdravom,

                   Press every key to continue.