[linux] Re: linux na inzine rebuttal (sort of) AKA 58 riadkov, 431 slov a 2640 znakov proti windowsu

Sobota Srpen 18 14:18:30 CEST 2001

On Sat, Aug 18, 2001 at 01:20:22PM +0200, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,
caf

> CMYK je v CVS head myslim. Ja by som skor potreboval dobry vektorovy editor.
Ale to photoshop neni :-)

> Adobe nic portovat pre Linux nebude a je to tak dobre.
Podla mna ked sa prelomi kriticke mnozstvo, bude uplne normalne ked firma
spravi aj linuxovy port svojho programu. Adobe IMHO neni linux-hostile, len v
tom vidi malo profitu. Podobne ako RealPlayer, aj Acrobat Reader pod linux su
naprogramovane so starymi toolkitmi ako motif a poriadne saju.

> A preto by si mal tlacit na vyrobcu a _NEKUPIT_ zariadenie, ktore nie je
> podporovane tvojim systemom.
Iste, ja to tak robim, ale vacsina ludi to vidi z opacnej strane, lebo je to
jednoducho pohodlnejsi postoj. My si za svojim stojime z principu, ale vacsina
len chce aby to nejako fungovalo a ako je im jedno.

> Alebo ani nie su o nicom presvedceni, citia sa pohodlne a je pre nich dobry.
... teda ma vyhody :-)

> Jasne. S takymito vecami sa v sucasnosti stretavam coraz castejsie.
> Firmy si to proste spocitaju a zistia, ze tie miliony usetria.
Uz som hrozne zvedavy to prakticky odskusat zo vsetkymi moznostami, ako
centralna sprava homeadresarov, automaticka instalacia (kickstart) updatovanie
packegov, remote-administracia. Administrovaval som v minulosti windowsi a
bolo to otrasne, furt sa to kazilo a nikdy to nefungovalo, furt som musel
preinstalovavat a nic sa nedalo zautomatizovat (policy editor trocha pomohol
ale oproti tomu co vie linux je to smiesne). S kickstartom a
auto-administraciou som uz robil ale iba v kratkom casovom ramci a uz je to
tak 2 roky do zadu takze som strasne zvedavy.

Potom urcite poslem nejaky case-study :-)

>     Juraj.
S pozdravom,

      ...and that is how we know the Earth to be banana-shaped.