[linux] slack vs baliky

carcass carcass na gmx.net
Sobota Srpen 18 17:09:43 CEST 2001

zdravim,
pouzivate niekto (zo slackwaristov) programy na vytvaranie slackovskych
.tgz balikov ? Niekde som cital ze sa daju bez problemov spravit zo
zdrojakov slackovske baliky, nainstaluju sa pomocou installpkg, vytvori
sa prislusny subor vo /var/adm/packages/ a normalne funguje removepkg a
podobne veci. Ked uz tu mam v /usr/local nainstalenych nejakych 150
lokalne skompilovanych veci, zacinam v tom mat pomaly bordel. Hlavne pri
updateovani - ked nefunguje make uninstall, vacsinou len pozrem locate a
manualne zmazavam stare subory (ked sa mi nechce pozerat Makefile kam sa
co instalovalo)...
Ako sa da nejak zjednodusit to updateovanie/odinstalovavanie ?
rpm neprichadza do uvahy - to bol prvy balik na ktorom som vyskusal
removepkg ;)))

--

			carcass