[linux] slack vs baliky

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Sobota Srpen 18 20:18:48 CEST 2001

Ked uz to mas nainstalovane, tak s tym uz vela nespravis, ale skor ako
spravis make install by ti mohlo pomoct napr. toto:
http://mayams.net/~izto/checkinstall-en.html
mozes este vyskusat aj toto
http://sajrajt.localhost.sk/ - Source Code Uninstaller

A na vytvaranie slackware balickou sa napr. da pouzit protopkg
http://zuul.slackware.com
dalej este existuje slackpkg
http://www.shryke.org

No a este jedna moznost - The Slackware Package Administration SysteM
http://www.codejunkie.net/
checkne to log po installwatch-i a urobi to z toho pkg alebo prida zaznam
do slackware pkg database. Asi toto je najblizsie k tomu co xces...

The end of psi bookmarks.

PSIkappa
psi na atlantis.sk