[linux] 3c509 na EISA mode

phobie phobie na host.sk
Neděle Srpen 19 16:42:06 CEST 2001

> -> >dosovsky konfiguracny subor mi vypise hlasku, ze kartu mam zasunut do
EISA slotu a tam nastavit ako pouzivajuci slot ISA. kedze tu nemam ziadny
pocitac s EISA slotom, a potreboval by som tuto kartu domov, neviem ako
postupovat, a ci sa da vobec postupovat inak, ako zohnat niekoho s
pocitacom, ktory ma EISA slot.

AFAIK z vlastnej skusenosti tak tieto karty ked hlasia ze su v eisa mode tak
maju zmagoreny eprom, robili mi to dve jednu som resetol statickym vybojom
druhu som s nim uplne odfajcil takze tak... ak hlasi eisa mod tak si ju
racej neber domov.