[linux] date

Stanislav Poljovka poljovka na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Srpen 20 07:59:14 CEST 2001

> neviem si rady s datumom. V systeme je datum spravny, prikaz date mi ho
> vypise ale ked si poslem mail, tak ma datum posunuty o niekolko hodin
> dopredu.
> Ako to mozem napravit?

Neviem, ci moja rada Ti bude platna, lebo dany problem sa mi vyskytol na
inom mailovom systeme, ako je SendMail resp. qmail.
Podstata problemu spocivala v tom, ze postovy klient a server boli na
roznych PC a mali nastavene rozne casove zony a vtedy to vsetko blblo.
Skus si najprv skontrolovat nielen cas, ale aj casove pasmo (mozno tam
mas default nejaku Ameriku - to je typicke pre USA). Ak mas rovnaku
situaciu ako ja (na jednom PC klienta a na druhom server), tak by mali mat
spravne nastavene date/zone.

Stano