OT: RE: [linux] Na www.inzine.sk vysiel clanok o Linuxe :-(

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Pondělí Srpen 20 10:00:35 CEST 2001

Ahojte.
Este snad jeden priklad pouzitelnosti MS Win a Linuxu.
Som programator a robim pod Win v Magic-u. Potreboval som zistit
iste veci a tak som si vyexportoval zoznam funkcii v nasej aplikacii.
Vysiel z toho 49 MB textovy subor. Z neho so potreboval vytiahnut
iba tie riadky ktore obsahovali urcity retazec a sucastne ziadny
retazec sa nezacinal '*'. Som zvedavy ako by autor chvaly na Win,
riesil takyto problem programami dodavanymi s instalaciou. Kedze
mam nainstalovany cygwin, riesenie ako v Linuxe. - grep a regexpy.
Nie je nic jednoduchsie.
Zdravi Aahz