[linux] identifikacia NIC

Stobi pablo na gtinet.sk
Pondělí Srpen 20 09:57:23 CEST 2001

> nuz, das do servra sietove karty, nakonfigurujes pomocou utilitky z
> 3com-u, tak aby kazda z karat mala to spravne irq a ioporty a ostatne
> parametre funkcne.
>
> kernelu odovzdas tieto parametre s pozadovanymi nazvami ethx. Neviem
> presne ako, pretoze si to nepamatam, ale urcite to najdes (v dokumentacii
> kernelu, lila). Je to nieco ako append="3,0x280,eth1" ....

Ano, je to riesenie, ale skrabes sa lavou rukou za pravym uchom :)) Viem o
tom, ale tomuto som sa chcel vyhnut, hlavne ak sa s tym musis ponahlat,
rychlo smarit kartu do stroja z Win/DOS, nakonfigurovat a vlozit do stojas
Lin. Pritom by mohli vyvojari kernela vytvorit kod, aby sme  pri
konfiguracii siete nastrojom ifconfig mohli pocitat aj s linkoviu adresou.
Myslis, ze ich to este nenapadlo :)))))

Stobi