[linux] problem pri kompilacii

Jarry guru jarry na gmx.net
Pondělí Srpen 20 16:16:21 CEST 2001

Maros Klempa wrote:

> Skusam instalovat MRTG ale prikaz "rpm -i --test mrtg" mi vypise,
> ze gd aspon verzie 1.8.3 je treba. Tak som si stiahol tento balik,
> ale tam zase pri "make install" dostavam hlasku ze pri kompilacii
> gd_png.c mu chyba png.h. A skutocne, v zdrojaku toho c-ckovskeho
> programu je uvedeny v include phg.h. Ale tento v adresary baliku
> gd nie je. Je tento chybajuci subor sucastou nejakeho ineho baliku?
> Pripadne kde inde robim chybu?

Oplati sa pozriet "readme", "install", pripadne domovsku stranku.
Tam by si sa docital, co potrebujes, ked chces kompilovat mrtg:
http://people.ee.ethz.ch/~oetiker/webtools/mrtg/unix-guide.html

Ale ak sa ti tam teda nechce pozriet, tak aspon strucne:

gd	 http://www.boutell.com/gd/
libpng	 http://www.libpng.org/pub/png/src/
zlib	 ftp://sunsite.cnlab-switch.ch/mirror/infozip/zlib/

Ak si nakonfigurujes gd s libgif/libjpeg, tak ak tie.
A este tusim freetype, ak si dobre pamatam...

Jarry