[linux] Re: linux na inzine rebuttal (sort of) AKA 58 riadkov, 431 slov a 2640 znakov proti windowsu

Juraj Ziegler e na hq.sk
Pondělí Srpen 20 17:04:23 CEST 2001

On Mon, Aug 20, 2001 at 04:49:38PM +0200, Matus fantomas Uhlar wrote:
> [...]
> -> > -> Firmy si to proste spocitaju a zistia, ze tie miliony usetria.
> -> >
> -> > Heh nasa firma ide prave zaplatit daco cez 3 melony za instalacie M$
> -> > softu... fuj. neboznate interpret alebo kompilaotor visual basicu pre linux
> -> > alebo FreeBSD?
> ->
> -> to za tie 3 melony radsej mozu zaplatit niekoho, kto tu vec nakodi v
> -> niecom rozumnejsom ako ASP/VB (perl, php, ...)
>
> myslis OS a kancelarsky balik pre (takmer) vsetkych zamestnancov? (z istych

no o OS a kancelarskom baliku tu zatial nebola rec. ale v pohode :). gnome/kde
+ star-office (na mdk 8.0 mi ide vcelku dobre po slovensky bez _akychkolvek_
zasahov; tlac som neskusal), pripadne koffice.

[e]