[linux] ipband a rrdtool

Úterý Srpen 21 00:30:40 CEST 2001

On Mon, Aug 20, 2001 at 09:38:05AM +0200, bubak wrote:
> ahojte
caf

> pouzivate nekdo na meranie trafficu ipband? mne sa jeho vystupy
> pozdavaju, ale je to len text. grafiku by som asi robil cez rrdtool,
> avsak cem sa opytat, ci si uz k tomu niekto nerobil nejaky script, alebo
> tak.
> A este nieco, co pouzivate na meranie trafficu vy? mtrg ;-)  a co este ?
iptables, perl a rrdtool. Vlastne este bind, aby sa vsetko prisposobilo ked
zmenis domenu a apache, aby sa tie webstranky a grafiky dali pozriet.

Ked budem mat trocha casu, mozem ten prog zverejnit, ale je to zlozitejsie
lebo to okrem rrdtoolu ovlada aj ipchains, bind a dhcpd, IP adresy a DNS mena
su v postresql databaze a je to tak trochu specificke pre nasu sajtu, ale nie
moc. Ked mi niekto chce pomoc so zovseobecnovanim, nech sa ozve. Licencia
pochopitelne GPL, hlavnu distribucnu sajtu mozem spravit u seba. Jo a je to
schopne fungovat na roznych pocitacoch, ked zmenis na hlavnom DNS-servri
domenu, rozposle update ostatnym a router si podla toho automaticky napasuje
accounting. May the Open Source be with you :-).

> pekny pondelok
> pete
S pozdravom,

                NT, now approaching 23x6 availability.