[linux] isdn zdielanie

Úterý Srpen 21 09:46:59 CEST 2001

On Tue, Aug 21, 2001 at 09:09:03AM +0200, Mikes Mario wrote:
> Co tak poslat nejake blizsie info. Kernel pripadne script , ktorym to
> nastavujete. Mam cez ISDN riesenu mensiu siet a funguje to dobre.
IP masquerade HOWTO, Rusty Russel's unreliable netfilter guides (resp.
ipchains HOWTO).

> Dakujeme za ochotu ...
Aka otazka, taka odpoved. "maskaradu mam nastavenu, ale nejak to nechce
chodit" mi naozaj dava dostatok informacii aby som vedel pomoct. Co som mal
povedat? Mas chybu v 5tom riadku /usr/local/bin/init.masq, ma tam byt -I a nie
-A?

Co tak keby Gabo poslal: zoznam modulov resp. config subor kernelu, skript
ktorim to inicializuje, vypis ifconfig, iptables-save resp. ipchains -vnxL,
etc...?  Potom by som pomoct vedel (hmm alebo si ten prvy odstavec tiez myslel
jemu?)

S pozdravom,

         The computer revolution is over. The computers won.