[linux] KDE 2.2, titulky vo filmoch

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Úterý Srpen 21 10:33:15 CEST 2001

Cafte
Ja mam redhat 7.2 roswell betu a tiez som si nainstaloval nive KDE a mam
taky isty problem...
Co treba nastavit v tom XftConfigu?

A este jeden problem.... Na pozeranie divx filmov pouzivam balik avifile.
Program aviplayumoznuje aj zobrazovat titulky, vraj, ale este mi ich nikdy
neukazal... Vzdy si tam na ne nech miesto, ked mu zadam ze ich ma
zobrazovat, ale je tam len cierne nic. Aky format titulkov potrebuje,
alebo v com je problem? podarilo sa uz niekou pozerat film pod linuxom aj
s titulkami?

Jano