[linux] iptables,ipac a rychlost

bubak bubak na frki.fri.utc.sk
Úterý Srpen 21 12:59:20 CEST 2001

Hmmm, ten  full duplex a halfduplex mi furt neda spavat, ponevadz mam
dve sietovky v servri a  ked som ich dal ako half tak mi to potom, ako
sa nejaka pripojila do sitete s full hadzala tony messages do syslogu,
ked som ich dal na full(furt len hovorim o optins pre moduly), tak to
nechodilo. Momentalne to je v stave, ze som pomocou 3comackej utility
nastavil halfduplex, moduly maju ako parameter fullduplex a ja neviem, v
akom stave vlastne su. Ale chodi vsetko, ziadne bludne message sa
neobjavuju, len teraz mi to zacalo blbnut, ale blbne to potom ,ako
zapnem tie ipac chainy na sledovanie trafficu.

Dik
Pete