[linux] iptables,ipac a rychlost

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Úterý Srpen 21 13:30:52 CEST 2001

Nechcem rozputat flame war, ale mal som nasadene 3c509B u jedneho
zakaznika a ked siet dosiahla urcitu uroven saturacie, tak tie 3com-ky
zlbli, vyslali nejaky packet do siete a na xvilu vzdy cela siet odmrzla.
Potom som tie 3c509B vymenil za smc-ultra a uz to nerobi...
Tento jav, ze cela siet zamrzne som pozoroval len u 3c509 a 3c900,
prejavovalo sa to sekanim, tak ze najskor to islo full, potom seklo na 2-3
sekundy a potom zase full...
Odvtedy sa vyhybam 3com produktom...
Robilo mi s jadrami 2.2.14 - 2.2.19 a velmi dlho mi trvalo kym som nasiel
pricinu problemu... lebo v ifconfig-u nebolo nic vidiet...

Preto ak by niekdo vedel nejaky soft co dokaze ukazat linkovu uroven, bol
by som rad, predpokladam, ze by sa to dalo nejakym sposobom cez bridge kod
spravit, ale nemam nervy to pisat, ked to urcite uz niekdo napisal...

PSIkappa
psi na atlantis.sk