[linux] iptables,ipac a rychlost

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Úterý Srpen 21 15:40:41 CEST 2001

On Tue, 21 Aug 2001, Peter Surda wrote:

> Tak ja som na radu ludi z tohto mejling listu kupil 3c905C a problemy s nimi
> vobec neboli. V tom spomenutom pripade sa sice segment sprava hlupo, ale
> presne to iste spravanie ako tie 3comky maju aj rtl3189, takze je to ocividne
> chyba switchu.

Si na ethernete, staci aby si tam mal jednu blbu kartu a blbne to cele...

> Karty od ktorych odradzam su dlink 530tx, tie pod linuxom tuhnu.

Su zle po HW stranke ako napr. WinBond alebo maju len zly driver ?

> Apropo switch: mame asi 40 kusov allied telesyn (za tieto rozhodnutia tu
> niesom zodpovedny). Ludia na IRCe mi hovorili ze je to uplne super, ze maju
> vyse 300 kusov na nejakej sajte a absolutne v pohode, no nam niektore robia
> ten uz spomenuty problem s duplexom a obcas niektore velmi divne mrznu (ze
> akonahle vypnes pocitac alebo vytiahnes kabel, spojenie sa uz neda spat
> naviazat a switch treba restartnut. Pokial su spojene, pakety tecu uplne
> krasne).

Aky model ? Ziaden vyrobca nema cely modelovy rad super, existuju
nepodarky, zle modely a tak dalej...

Mame tiez nejakych zo 10 ks Allied Telesyn a su v pohode. Konkretne su to
8124XL.