[linux] samba (hesla + broadcasty)(2)

Středa Srpen 22 08:47:44 CEST 2001

-> > -> 1-	ako vyuzivat len jedny hesla pri prihlasovani sa na SAMBU. -najlepsie
-> > -> 	subor passwd. Synchronizaciu hesiel - to co ponuka samba
-> > -> 	nechcem.

-> > Neviem ako kde, u nas ked za uzivatelia hlasia na sambu, kazdy ma vzdy
-> > jedno a to iste heslo ked sa prihlasuje na sambu... zrejme chces aby
-> > boli hesla rovnake ked sa hlasia na sambu a v nejakom inom pripade...
-> > akom?

-> Myslel som prihlasovanie na  server cez FTP, ked sa vyuziva subor
-> /etc/passwd  a pri sambe je to smbpasswd.

aha... kedysi samba podporovala pouzitie normalneho /etc/passwd; obavam sa
ze teraz to uz takto nepojde... a synchronizacia bude jedina pouzitelna
moznost.

-> > -> 2-	Ako oznamit uzivatelovi na SAMBE, ze nastala nejaka udalost.
-> > -> 	napr:  ze dostal mail ... Network broadcasty.
-> >
-> > tazko. Mozno by siel urobit skript ktory by mu poslal spravu lenze by ta
-> > niektori pouzivatelia za chvilu dali zastrelit...

-> Blizsie mi popis udalost, ktora by ich viedla k takemuto trestnemu cinu.
-> Dakujem

staci ked sa nejaky pouzivatel prihlasi do frekventovanejsieho diskusneho
klubu pripadne mu dakto zacne mailovat prave ked dotycny ma vela roboty s
dacim inym. Jedine bezat na klientskych staniciach nejaky biff klient...
lenze o ziadnom neviem. A takito klienti pouzivaju pop3/imap
 WinError #98652: Operation completed successfully.