[linux] 2 kanaly ISDN

Mikes Mario mikes na hsh.sk
Středa Srpen 22 08:53:04 CEST 2001

Marian Danisek wrote:

> A aky to ma mat prakticky vyznam ? Nie je lepsie radsej pripojenie k
> jednemu providerovi
> na 128Kbit ?
> Vidim tu problem minimalne s routovanim...

No prakticky vyznam je taky , ze maloktory provider Vam ponukne 128 za
rozumnu cenu.

Mimochodom teraz som zbezne presondoval cenove relacie za neobmedzene
ISDN pripojenie a s hrozov som zistil , ze ceny od 400-1800 sk/mesiac su
skutocne velmi velke ked zoberiete pripojenie zadara cez Kiwwi.
Samozrejme Kiwwi neponuka 128 a preto som aj ja uvazoval o vytoceni
dvoch liniek na rozne konta ... Novinka v ppp-2.4.0:
----
What's new in ppp-2.4.0.

* Multilink: this package now allows you to combine multiple serial
  links into one logical link or `bundle', for increased bandwidth and
  reduced latency.  This is currently only supported under the
  Linux-2.3.99pre5 or later kernels.
----
No ako to funguje a ako sa to da rozumne nakonfigurovat nemam ponatie.