[linux] Webserver - nahodne zastavovanie sluzby..

Kocur kocur na nocka.sk
Středa Srpen 22 10:08:18 CEST 2001

nazdar lidi...

mam tu dva servery jeden je MDK8 a druhy W2K..
na MDK8 je spusteny postfix SMB a Apache ( z redirectom na W2K )
ma 2 sietovky 10/100 - 1 pre lokalnu siet a duha ako gatewaydev pre W2K + Wlan na Inet
na W2K bezi WWW + FTP pristup...
je vnom sietovka 10/100 onboard a je cez HUB (3Com) pripojena na druhu kartu v MDK kde su povolene na FORWARD iba porty 21 a 80

problem je v tom ze sa mi nahodne asi po dvoch dnoch stopne WWW a FTP SERVER ( sluzba na W2K )
a v logu najdem nieco taketo : The World Wide Web Publishing Service service was terminated unexpectedly.
                                             It has done this 103 times.
( co napovie " jak hovado " ze preco sa to vlastne zastavilo )

ale raz sa mi stalo ze stoplo aj eth1 na MDK....( v logoch bola len hlaska ze eth1 bola vypnuta korekne )

chcem sa spytat ze ci neviete kde by som mal hladat chybu... (napr. utok z vonku, chbny HUB alebo LANkarty, alebo neaky nepodareny packet, alebo zato moze to sWINstwo..)  .?????

lebo doteraz to chodilo v pohode....

---
Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz).
Verzia: 6.0.197 / Vírusová databáza: 94 - dátum vydania: 9/24/00