[linux] dve IP adresy

- Rajo - rajo na homemail.com
Čtvrtek Srpen 23 13:39:51 CEST 2001

No, ja som tam mal este jednu aplikaciu okrem Apacha.

Viem, ze som uz IP aliasing niekde videl, len som zabudol ze sa tomu takto nadava.

Dakujem vsetkym za rady,
Rajo

-----Original Message-----
From: Ladislav Babjak

Rajo S wrote:

>   Nazdar,
>
> Mam jednu ethernetovu kartu a potreboval by som urobit v Apachy virtual host s inou IP. Mozem mat na jednu kartu dve IP ? Ak ano, ako to nastavit ?
>
> RH 6.2
>
> Vdaka za infos,
> Rajo
> --

Jasne, ze to ide ked pozries www.linuxdoc.org a das pohladat klucove
slovo alias,
alebo ip alias, alebo tak daco najdes naozaj odkaz na to aj s prikladmi
dokumentacii, tusim je ktomu aj HOWTO a tak by si to mohol mat aj na
disku
ak si instaloval dokumentaciu....
Ale ked ti ide iba o virtualneho hosta, tak sa to da aj bez dalsej IP...
Pozri dokumentaciu k apachovi, je to dobre popisane..., podporuje
to HTTP 1.1, ale to snad uz dnes pouziva kazdy.....

Laco