[linux] elteco

Marian Danisek majo na sunteq.sk
Pátek Srpen 24 15:57:42 CEST 2001

Mame vo firme jedno ELteco, chvalabohu ho nemam na ziadnom linuxovom
servri al ena Windoze Citrix servri. Smola je ze to ma nejaky specialny
komunikacny modul a funguje to iba s ich softwarom, ktory bol kolega
nuteny zakupit. Takze odporucam kontaktovat priamo vyrobcu maju software
aj pod Linux, upgrade stoji cca 400 Sk.

Baloo.