[linux] LILO a /dev/hda1

jaroslav soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Neděle Srpen 26 19:47:55 CEST 2001

--- gondas na host.sk wrote:
> [...]
> Disk som dal do "suflika" a instaloval na Pentiu.
> Instalacia presla
> v poriadku. LILO som nainstaloval do /dev/hdb1.
> Prehodil som disk na 486-ovu
> masinu. Zavadzacou disketou som spustil system.
> Upravil som lilo.conf a zapisal
> ho do /dev/hda. Butovanie z disku skoncilo na hlaske
> "LILO". Skusil som zapisat
> lilo aj na /dev/hda1 ale vysledok bol rovnaky. Je
> problem v tom, ze som pri
> instalacii zapisal LILO do /dev/hdb1? Mal som ho
> zapisat az na druhel masine?
> Je riesenim len nova instalacia alebo da sa to nejak

urcite sa to da aj inak, najprv treba dobry lilo.conf,
ale hlavne nebehat s diskami medzi strojmi. (lilo mi z
toho tiez salelo. tak pouzivam grub namiesto lila a
mam pekne menu a hlavne to funguje.) ozaj, nevie
niekto, ako rozbehat lilo na velkych diskoch ? (to bol
dalsi moj problem s lilom.)

jaro