[linux] OT:PERL

Valašťan Štefan stefan.valastan na scp.sk
Pondělí Srpen 27 08:45:55 CEST 2001

No som uplny zaciatocnik v PERL-e takze sorry za stupidnu otazku

Potrebujem vypis adresara z prikazom ls prejst regularnym vyrazom ktory
podla nejakej podmienky
 vybere len niektore subory (nieco ako grep)
No tak zatial som to urobil tak ze vypis ls zapisem do suboru a na ten
pustim regularny vyraz.
a ziskam zoznam suborov ktore potrebujem. Ale toto mi pripada ako sa skrabat
pravou rukou
za lavym uchom. Urcite existuje sposob ako to spravit nejako jednoducho
priamo v pameti.

Viete mi doporuci nejake dobre stranky na WWW o PERL-e, hlavne kde je vela
prikladov kodu
a nejaku ceskoslovensku konferu aby som Vas tu neotravoval OFF TOPIC
otazkami

Steve